blä....

image811


Ännu en inte sååå bra dag är här.......Det var ju själve f*n att jag aldrig kan må helt bra:) Idag är jag illamående och det snurrar rundor i magen på mig....Lite snurr i skallen har jag också. Jag är lite av en smyghypokindriker och nu har jag "fått" salmonella såklart ;)

 image809<---------Salmonellabakterie....

Åt köttfärssås i fredags tillagad på COOPs köttfärs!!! Läser sen om att de har salmonella i vissa partier.........Så nu har jag det......Fast kanske inte ändå:) Jag hade ju faktiskt tillagat det ordentligt......Men ändå:)

image810

Annars är det väl OK. Jobb idag.......Alltid skönt att komma hemifrån en stund.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hoppas att du snart kryar på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback