blablabla.....

image822


Varför är det så att om man är kändis och redan tjänar en del pengar ändå får så mycket gratis? Ja, det är väl inte såå vanligt i sverige.....Men det förekommer. För ett tag sedan läste jag om en svensk kändis som råkat i typ samma knipa som vi har..H*n fick oväntad hjälp av en vilt främmande människa...Var det bara för att göra reklam för sig själv eller?? Varför gör man så?
Jag vet att jag låter bitter och avundsjuk.....Det är jag också till viss del och avskyr verkligen att känna så. Men det är lite svårt att styra helt över känslorna även om jag försöker. Skulle verkligen önska att en sådan välgörare dök upp på mitt trappsteg  i morgon:)
Usch vad jag är rastlös....Kan inte sitta stilla och har så ont i magen av oro.......Ingen specifik oro, utan bara allmän skulle jag tro. Sådär ja.....Ännu ett av mina roligare inlägg ;)

image823






Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad har hänt i ditt liv? Jag funderar mycket på det? Antar att du är skuldsatt och att du själv tänker att det är omöjligt att ta sig ur? Att du är fast i
en fälla?
Snälla, må inte så här dåligt utan be om hjälp utifrån för att reda ut i varje fall dessa problem, det går i sverige i dag! Du är ung och det går! Jag vill gärna vara dtt stöd om jag får och kan. Kram från Borthy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback