förkyld.....

image850


Alla söta ni som är här och läser och kommenterar......Jag har verkligen varit superdålig på att kommentera tillbaka. Jag har haft dålig tillgång till dator sista veckorna......Men jag försöker gå in och läsa kommentarer då och då och jag blir verkligen varm om hjärtat av det fina ni skriver:) Kramar till er.....Och jag ska försöka bättra mig...

image849

Jag är superduperförkyld idag......Inte kul alls. Kände mig alldeles tung i huvudet i går kväll och tjock i näsan....Och nog sjutton vaknade jag förkyld i morse. Jag hatar verkligen att vara dålig.....Än är det alldeles stopp i näsan och än rinner det som värsta vidöppna kranen.....Hur jobbigt är inte det då?
Jag har egentligen ett väldigt starkt immunförsvar och är nästan aldrig sjuk ( peppar, peppar, ta i trä). Men det har nog varit en hel del stress i mitt liv det senaste halvåret, så det har väl tagit kål på immunförsvaret...Vad vet jag:). Fast jag tröstar mig med att jag nog är bra igen till helgen......Hoppas det för då är det dags att jobba...Ja, jag jobbade visserligen i dag och ska jobba i morgon men det är inte lika intensivt som på helgen...

Annars händer det inte så mycket i livet.....Allt är i stort sett som innan. Alltså mest skit:) Fast det går framåt för mig med mycket små myrsteg.......Men framåt i alla fall. Det är ju alltid positivt.....Nåväl, jag tror att allt fixar sig men NÄR?? Jag måste tro på att det ordnar sig....Något annat finns inte på kartan.....

image851


Nu ska jag snart sova:) Fast jag är ju inte superpigg på att krypa ner bredvid värsta sågverket......Blä, vad trist det är med snarkande karlar.....
image852


Sov gott och ha en god natt mina vänner.....

Kommentarer
Postat av: Ulla

Snarkande män är INTE roligt. Min man snarkar, men som tur är, bara när han är förkyld.

Postat av: Gabbi

Krya på dig vännen!!
Ha en fin dag!!

2007-09-19 @ 07:38:29
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: ejmis

Visst är det jobbigt med förkylningar, hoppas du kryar på dig snabbt! Ha en bra dag!

2007-09-19 @ 09:10:41
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Krya på dig, gumman!
Kram

2007-09-19 @ 20:06:08
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Borthy

Du kanske känner dig dålig men jag tycker då låter riktigt frisk förutom lite snor :-D
Se dina små framgångar ock gläds, vi hejjar ju på dig! Rom byggdes inte på en dag! Små steg vidare nu! Kramar från Borthy

2007-09-19 @ 21:46:40
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Inte kul alls somliga dagar... varken för dig eller mig!
Här sitter jag vak för barnbarnet, och har fått ont i halsen... så jag känner mig rätt mosig nu!
Så så roligt att höra om de små små myrstegen... och för varje litet steg går du mot stoltheten! Stolt över att du faktiskt med dina egna steg har tagit dig dit där du står just då..!! Så sträck på dig... du starka människa!!
Ha det gott vännen...Kram..

2007-09-20 @ 01:55:22
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Think Twice

Krya på dig!.....vet hur det känns har haft förkylning i en vecka nu, inte utan att man blir orkeslös då den tar på krafterna!
/Kram

2007-09-20 @ 18:10:59
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback