goder afton....

image848

Kikar in en snabbis så här på kvällskvisten.....Sitter här i all min ensamhet:) Alla sover.....Jag ska snart också dyka ner i kudden....var bara tvungen att se om något händer i bloggvärlden. Lite har ju hänt sen sist men det var värst vad alla gick tidigt i säng i dag då.....Undras om det varit en hård helg ;)
Näää, skämt åsido......Har haft en lugn, nästintill dötrist helg.....Nu får det ju snart hända något häromkring ju.....Jaja, klaga lagom A....Du gillar ju när det är lugnt och tyst. Jepp, det gör jag ju:)
Jobb i morgon och tisdag och onsdag och lördag......Inte supermycket jobb denna veckan precis men jobb likväl...Nä minsann....Nu går jag och lägger mig.....Go´natt och sov massa gott.....

image847

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hej! Hur har det gått? Hänt något sedan senast? Hos mig inte hänt ett skit att rapportera än tyvärr, jobbig tystad! Finns här. kram

2007-09-17 @ 12:32:51
Postat av: ejmis

Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: Camilliondollar Baby

Bara jag som kikar in! Har haft lite mycket att göra, så jag har inte hunnit kommentera nåt på ett tag. Men jag har varit inne och tittat nästan dagligen. Kram

2007-09-17 @ 19:10:28
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Tittar bara in lite och vill säga att jag tänker på dig.. fast det är lite som det är borta hos mig just nu! Jag är glad att du finns... vänner kan man aldrig få för många av. Speciellt när det blåser lite kallt..!
Tack vännen för att just du finns..
Många kramar..

2007-09-17 @ 20:30:10
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Hur har du haft det under din ledighet? Jag har vart hos min psykolog som jag går hos i dag och fått lite själslig påputtning för att våga börja snacka hemma och att vi måste komma vidare menjag är så jäkla rädd. Berätta, hur har du det? Tänker mycket på dig! Ps. Du undrade hur länge jag varit gift, nästan 15 år. kram

2007-09-18 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback