hallåsan svejsan.....

image828


Solen skiner här idag.........Men det är isande kallt:) Dagen går i jobbets tecken. Igår var jag superdupertrött så på kvällen när jag var ensam hemma somnade jag i soffan......Redan innan klockan nio på kvällen. Faktiskt riktigt skönt att kunna koppla av så pass att det går att somna:) Oftast är jag så på helspänn att det inte går att somna....Jag väcktes till vid elvatiden då pojkarna kom hem och sen väckte de mig då de skulle sova vid ettiden. Då var det bara att masa sig in i sängen och fortsätta sova:)

image829


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Det blev en lugn kväll för dig då. Kram

Postat av: Elisabeth

Ja, jag får väl säga god eftermiddag - för vips vad den här dagen har gått fort!!
Vi har tråkigt och trist gråväder... men med lite värme och småljus så får man väl försöka mysa till det lite!
Ha det gott..vackraste!
Kram..

2007-09-09 @ 13:14:42
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Borthy

Så där är det ofta med mig också, med sömnen menar jag. Troligen typiskt oss kvinnor. Män verkar ju kunna somna precis hur och när som helst. Hos oss sätter sig bekymer och oro på sömnen...men jag kanske inte ska dra vare sig alla kvinnor eller alla män över en kamm. Ha en fin dag. Kram :-D

2007-09-09 @ 17:23:16
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback