min väska ;)

Jag var inne en sväng till mija och så en utmaning som jag tyckte var lite kul......Visa innehållet i sin väska. Så här kommer min väskas innehåll:



image837
  • Paraply ( behövs idag)
  • Sminkväska ( om sminket regnar bort)
  • Sadelskydd
  • Hårgele
  • Vantar ( det är kallt att cykla)
  • Gamla brev och mail
  • Solbrillor (omifallatt)
  • Mobil
  • Cigg
  • Cerat
  • Buss/tågkort
  • Gamla tialotter utan vinst :)
  • Småpengar
  • Ibumetin
  • Deodorant
  • Mobilladdare
  • Gamla kvitton
  • Plånbok
  • Kalender
  • Minispegel (man får alltid flugor i ögonen när man cyklar)

Ja, så är det då väskan som är längst till vänster då.....Som ni förstår så är den rejält stor:) Ha det bra nu och haka gärna på utmaningen:)







Kommentarer
Postat av: Mija

Ha ha... lotter utan vinst, varför sparar du på dem? ;) Kul att rota i andras väskor.. hi hi

Postat av: A

Hahaha....Glömmer tömma väskan ju:)

2007-09-10 @ 14:06:00
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Gabbi

Intressant innehåll...Jag har även en förkärlek att rota i andras toaskåp!! Hahahha..
Ha en helt underbar dag!!!

2007-09-11 @ 06:44:42
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback