pust, stånk & stön......

image864


Jag har tillbringat hela denna förmiddag i telefon........Hualigen vad det är mycket som måste klaffa. Allt ska tydligen vara hemskt omständigt. Den ena kan inte göra si om jag inte tar kontakt med den andra som sen inte kan göra något förrän h*n hört med tredje part. Helt otroligt alltså. Detta kommer nog att ta längre tid än jag trodde.....Vi får väl se. Inte sjutton är det speciellt kul att sitta i telefon i alla fall när man har lite telefonfobi....Men jag får ställa mig över den för detta är så viktigt.

image865


I natt när jag precis höll på att somna in hörde jag en liten svag röst som sa mamma......Då stod yngste sonen i dörren och sa att han kräkit på golvet i sitt rum........Blörk vad läbbigt det var. Det var inte lite kräk heller......Massor över hela golvet. Det var bara att lägga sig på alla fyra och torka. Jag hatar att torka kräk :(. Till sist var det i alla fall borta och jag kunde lägga mig igen.......Idag märktes det ingenting på sonen. Han mådde prima, märkligt nog. Men idag är det jag som mår lite tjuvtjockt......Men det kan vara inbillning som det brukar vara......Vi får väl se:)

Nu ska jag snart jobba i alla fall så här blir det nog inte mer idag:) Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jättebra! Kämpa på! Jag har missat massor du skrivit, ska så fort jag vaknar läsa ikapp mig i din blogg! Tack för dina fina ord hos mig! Kram och på dem bara, alltså telefonfolket!
Hoppas du slipper sonens! Kräk och slem är ingen höjdare!

Postat av: Think Twice

Sådant där är inget kul att torka spyer mitt i natten, inte annars heller...ja har också extremt svårt för sånt...;(
/Kram

2007-09-25 @ 11:37:50
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Uäck med spya! Men vad ska man göra... kram

2007-09-25 @ 13:00:06
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Ulla

Jag har inga problem med att prata i telefonen, men jag fattar inte hur olika företag tänker när de har ett par timmars telefontid mitt på dagen, för då har iaf inte jag möjlighet att ringa...om jag inte är ledig då...och det är jag aldrig.

2007-09-25 @ 16:31:57
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback