torsdag idag.....

image817


Blörk vilken trist dag.......Det är ju alldeles jämngrått ute och det regnar. Visserligen känns det inte så kallt idag som det gjort de senaste dagarna men ändå......
Idag är jag ledig.......Kan undra om det där telefonsamtalet kommer idag.......Det som beseglar mitt vidare öde.... Känns verkligen nervöst att bara gå och vänta så här......Vill bara att de ska ringa ju. Sen får man väl se hur livet fortsätter efter det......
Nu är det snart dags att väcka ett par sovande gossar.....Hur nu det ska gå idag. Det är nog dagens tråkigaste uppgift......Stora killen har begärt att jag måste få upp honom så han hinner äta frukost idag....Men hallå, hur lätt är det på en skala???? Ska jag slita upp honom ur sängen eller? Nåväl, får väl se hur det går.

Ha det gott.......

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Håller tummarna.. att allt gick bra!!!!! Hoppas hoppas det..!
Kram så länge..
Ps. Är lite mycket nu... KRAM igen vännen

Postat av: Elisabeth

Hur har du det idag? Hoppas allt är bra?
Här är allt som vanligt... men den välsignade SOLEN är här och hedrar oss med ett besök.. och det är inte fy skam, ska jag säga!!
Hoppas du får en go och härlig fredagskväll...!
Kram..min goa vän!!

2007-09-07 @ 13:38:45
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback