trött....

image870


Tröttheten kom bara flygande över mig alldeles nyss......Konstigt hur det kan bli:)
Jag känner att min blogg just nu bara är blaha.....Kan inte vara kul att läsa ju. Jag har svårt att finna det roliga att skriva om och emellanåt känner jag egentligen ingen lust att skriva något alls, just på grund av att det bara är tråkigheter jag skriver om.....Det är också svårt att vara spontan i sitt skrivande när man måste vara så planerad som jag nu.....Men kanske kommer ljusare tider då det är kul igen att läsa här inne:) Jag är i alla fall djupt tacksam mot er som faktiskt orkar ta till er min "tragik" och ge stöd till mig......Det betyder jättemycket. Vet inte så mycket mer vad jag ska skriva om...Måste dessutom ge mig ut på bloggrunda och försöka kommentera lite hos mina vänner. Har varit sååå slarvig med det. Har inte riktigt orkat sista veckan, så det är minsann dags nu. PUSS.





KOLLA......Hittade värsta punkhunden ju :) Den är döhäftig......

image869



Och den allra sötaste lilla kissen............Shit, snacka söt :)

image871

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Jättesöta! Var lugn, vi finns här när du känner för att blogga och kommentera. Har också varit dålig på att kommentera den senaste veckan, har inte orkat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback