bättre???

image2559


Jag tror att det börjar kännas bättre nu..... Men jag är inte helt säker. Satte mig innan på en köksstol för att skriva en sak. När jag reste mig upp gjorde det så ont att jag började gråta och när jag gick ner till affären gick jag som en skadad robot ;). Men det är möjligt att den lilla promenaden gjorde lite nytta för det gör inte riktigt lika ont längre. Men det hugger till i höfterna emellanåt så jag vågar inte ropa hej riktigt än =)
Nu äter jag en massa kanelklipp och dricker kaffe.... Bra lunch va?


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kanon lunch ;) nåt i min stil :)
Du måste be dom kolla det där? Inget bra hörru? Fibron flyttar sig lite överallt i kroppen..

2008-04-17 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback