bestämt mig...

image2632


Idag ska jag börja vara lite nyttig =D Fy bubblan vad jag ätit och ätit senaste tiden =O. Jag har inte vägt mig och tror inte jag gått upp jättemycket men säkert två kilo...... Magen känns som om den är gravid. Jag tänkte mig en vecka med GI-kost....... Brukar kunna gå ner en fem kilo på en vecka med strikt GI....... Svårt blir det bara på kvällarna när jag är godissugen..... Men jag får ha ägg i beredskap. Ägg är gott.... eller hur Gabbi???? ;) Får väl se hur jag lyckas. Smart drag att börja en fredag =D



Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon! Kan du gå ner 5 kg på en vecka?? Du som redan är så smal?? Nu blev jag lite avis ;)
Ha en fin fredag!

Postat av: Anna

Annars brukar ju Måndagar va populära :)
Ha det gött,det fixar du ;) kram!!

2008-04-25 @ 07:14:37
Postat av: christel

Godmorgon, såg att du kan gå ner 5 kg på en vecka. Verkar som om jag skulle behöva lite tips av dig faktiskt, har ju gått upp lite nu sen min resa började o jag måste ner igen annars får jag köpa en helt ny garderob snart.

Ta det lugnt bara o va rädd om dig
Kram Christel

2008-04-25 @ 07:38:20
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Gabbi

au naue..jag gillar INTE ägg!!

2008-04-25 @ 08:00:26
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Jag har också svullat massor i vinter! (Trots idog försök att vara nyttig) Måste också ta tag i det där... usch!

2008-04-25 @ 08:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback