dagen slut....

image2615


Man kan bara konstatera att jag inte haft en vidare bra dag idag...... Usch vad jag känt mig sur och ledsen..... Allt har verkligen känts sååå himla avigt och emot mig =( Förhoppningsvis blir morgondagen bättre för jag verkligen avskyr att se allt i svart och att tycka att precis allt suger...... Som jag gjort idag.
Kvällen har bestått av läxläsning med sönerna...... En engelska och en musik. Sen var det lite äntligen hemma på TV för att sen bli Dr. House........ Nu ska sönerna i säng men de tycker att de minsann ska få se South park =O. Jaja, sist jag kollade var jag fortfarande mamma.... alltså den som bestämmer =D. Så fort jag fått dem i säng är det jag som kastar mig i min säng och hoppas på att jag får sova i natt....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att din dag blir bättre imorgon...jooo den blir bättre imorgon :-)
Jo krukorna är mina köpte dom på plantaget för många år sen.

Postat av: Jayne

usch... känne rmig som du idag....Deppedag

2008-04-22 @ 23:07:56
URL: http://jayne.blogg.se
Postat av: Jayne

Tack!!!
Ja du..dåliga lärare..eller allt för upplysta föräldrar....hm... same same but different? *ler*
Tyväårr för sonens lärare (??) så är jag ju själv lärarutbildad...och vet/kan en del..men av den anledningen så blir jag också så ledsen. Jag vet ju HUR det borde fungera..HUR allt bara borde flyta... vad lagar och förordningar säger...
Många ggr tänker jag på de föräldrar som tror på det som skolan säger... att ni ska vara nöjda, vi gör allt vi kan..osv...
*suck*
Jag hoppas (och tror innerligt) att det kommer gå bra för våra barn....
Kram på dig... och sov nu gott... jag ska till säng nu..så jag orkar med morgondagen.

2008-04-22 @ 23:21:15
URL: http://jayne.blogg.se
Postat av: Annsingen

God morgon gumman! Hoppas din dag blir bättre idag! Inget kul att känna så!

2008-04-23 @ 05:31:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: christel

Godmorgon, hoppas verkligen att du får va lite piggare o må bättre idag. E så jobbigt när allt bara känns bläää.
Va rädd om dig kram från christel

2008-04-23 @ 05:59:21
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas du får en bättre dag idag istället? Vissa dagar vill man bara glömma...
*kramar om*

2008-04-23 @ 06:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback