en glädjespridare.....




image2558


Igår fick jag ett paket........ Från söta
SESSAN . Världens sötaste lilla paket hade hon skickat =) Alldeles rosa med rosa snöre om.... Det var så fint att jag knappt ville öppna det. Inuti låg en liten flaska med en riktigt fräsch doft =). Jag har väldigt svårt för att använda parfymer... Tycker oftast att de är så skarpa. Men Sessan har hittat precis rätt..... Alldeles lagom doft =) Jag önskar att jag hade kameran hemma så jag kunde visa det men tyvärr är den inte det... Hittade en bild på en sida som säljer doften =)
Fick förresten ett kort också =) Där stod så här :
"Här kommer din present  image2557-at !!
Hoppas du gillar den
det är min personliga favorit  image2557
Stor kram Sessan"


Tack min vän.......=)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad gulligt!!

Postat av: sessan

Nåmen vad gulligt med eget inlägg vännen!

Jag blev så himla glad för att du gillar den.
Själv har jag inte kunnat använda parfym sedan jag blev gravid med lill sessan, jag har fått ont i huvudet av alla. & jag som var en riktig parfymoman tidigare!!

Så hittade jag dessa Demeter dofterna (har två) & nu kan jag lukat fräsht utan att avgå av huvud värk.

Tänkte att du skulle få något personligt till dig & blir så glad att jag träffade riktigt ;0)

Kram bästa hjärtat

2008-04-17 @ 22:03:06
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback