......




Ibland är det förbenat svårt att komma på rubrik =O.
Sönerna har kommit iväg i sedvanlig ordning =) Idag orkade inte stora sonen vara duktig och stiga upp jättetidigt. När hans mobil ringde sa han "mamma, jag orkar inte idag".... Okej då. Men han var ändå uppe i så pass god tid att han hann äta frukost =) Duktig kille...... Värre då med den lille...... Stig upp nu sa jag fem minuter innan han skulle iväg. Varför då får jag till svar =O. Men han kom iväg han med..... Lite sent och utan frukost i magen. Nu sitter jag här som vanligt och bara gör ingenting...... Väntar på posten ;) Kunde ju inte ringa läkaren igår då jag ju var på kurs, men idag tänker jag ringa om jag inte får svaret...... Snart dags att inta balkongen någon timme.....=)


image2617



Kommentarer
Postat av: Helena Lundqvist

Hoppas din dag blir bättre idag än den igår....;)Kram

Postat av: Annsingen

Och jag är hopplös på att börja följa llt nytt som går på tv:n:))

2008-04-23 @ 09:44:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback