fastnar...

image2484


Japp, jag fastnar alltid här bakom skärmen..... Blir aldrig färdig till någonting. Men nu måste jag snart sätta fart på mig så jag hinner med det jag har att göra innan jobb.... Men först en kopp kaffe =)

Jag tycker att jag börjar få mer och mer hjärtklappning...... Jobbigt är det och med tanke på panikattacken jag fick igår så är det nog inte långt borta att den där förbaskade ångesten ska komma tillbaka.... Jag vill ju inte det =(. Vill inte börja om med medicinen..... Nog för att den hjälpte mig, men jag vill inte ta dem ändå. Jag måste ta tag i mitt liv för det är rent för mycket runt omkring som jag går omkring och oroar mig för...... All denna oro sätter sig självklart i kroppen. Jaja, slutgnällt för denna gången =) NU kaffe.....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, det tror jag är en bra idé att ta tag i saker som suger energi från en... Det krävs för att man skall kunna nå bra.
Ha en fin dag nu!

Postat av: maskroser

kramen från mej tack att du finns i mitt liv har du ont i öronen idag jag babblade ju på ........

2008-04-11 @ 10:29:49
Postat av: ejmis

Jag har en utmaning till dig!

http://ejmis.blogg.se/1207905498_utmaning.html

2008-04-11 @ 11:27:08
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anna

Energitjyvar är bland det värsta som finns..hoppas det löser sig? Panikångesten kommer som ett brev på posten när man väl vart där...*kram*

2008-04-11 @ 11:28:44
Postat av: sessan

"Hon gungar men sjunker inte", det är du!
Du har otroligt mycket runt dig om dagen & du skall veta att jag beundrar dig! Jag vet hur du har det, hur fort vindkasten svänger, oron för barnen & egen hälsa som skrantar.
Lyssna på ångesten, den talar om att du skall varva ner.

Stor varm kram hjärtat

2008-04-11 @ 11:36:19
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback