god morgon hjärtegryn....




image2616


Just nu känns det verkligen inte bra i varken kropp eller knopp....... Känner mig fortfarande deppig och orolig och nu är jag bara sååå trött på allt detta onda.... Jag tror att just nu är huvudet enda stället som inte gör ont....... tack och lov för det visserligen. Men i vilket fall som helst så är det inget kul att känna så här och förmodligen blir det tjuriga inlägg här idag eller inga..... Har inte bestämt mig ;).
Annars skiner solen idag igen =) Och denna damen ska jobba......

Kommentarer
Postat av: majsan67

god morgon....
Va jobbigt du verkar ha det, med så mycket smärta. Kanske du måste slå av på takten, hur lätt nu det är ;)

Precis så du skrev i min blogg, känner jag oxå... hur minskar man kaoset för barnen, när man inte själv förmår??

Hoppas dan blir någorlunda för dig...

Postat av: Gabbi

Morning!!
Din stackare!!
Jag hoppas att du kryar på dig!!
Ha en fin dag!
Kram

2008-04-23 @ 06:52:09
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: maskroser

hallo damen... att du aldrig ska
få en
dag då du inte har ont det måste vara jobbigt ..... men jag ger dej en jättekram
inte för hårt......

2008-04-23 @ 07:40:29
Postat av: Anna

värk påverkar humöret väldigt mkt..låter mer & mer som fibro??
Skriv tjuriga inlägg ;) så läser vi dom & kommenterar icke tjurigt :) Kramen..

2008-04-23 @ 08:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback