hej hopp.....

image2672


Här blev det sen kväll innan jag fick tillgång till datorn..... Fast det gjorde inte så mycket. Jag har passat på att fräscha upp mig lite =). Fotbad och rejäl filning.... Sen rakning av ben, insmörjning och sen lite manikyr på det. Så nu har jag fina ljusrosa naglar =) En rolig sak som jag upptäckte när jag fixade fötterna är att en av de stenhårda ont, ont knopparna under mina fötter nästan är borta =D. Så nu hoppas jag att jag får bort den andra också.... Sen slipper jag ha ont. Annars har väl inte dagen bjudit på något överspännande..... Förutom att solen strålat heeela dagen då =) Det har visserligen blåst ganska rejält men kallt har det inte varit..... Gick i tunn blus hela dagen..... 21 plusgrader var det vid femtiden........ Nu ska jag snart få grabbarna bus i säng.....



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hej hopp själv du... nu är ögonkrämen beställd.
Natti natti sweetie!

Postat av: majsan67

nu har du nog lyckats få bort den, för jag fick inte upp nån ruta nu.
Precis en sån kod-tagg hade jag oxå,

Jag kodar rätt mycket manuellt så jag såg den direkt, och visste att jag inte lagt in en sån kod där..

Nu har jag mailat (igen) till blogg, och hoppas jag får svar denna gången. Jag skrev även att fler har råkat ut för konstiga koder, och att det är obehagligt, om nu någon lyckats logga in i mallen, eller om blogg.se har fått nåt virus på servern som jobbar sådär... va vet jag.

Det är ju inte så himla kul, som i ditt fall där det kommer upp en virusvarning, och någon trycker och får ner skiten i datorn...

Jag talar om vad dom svarar, när dom svarar, vad detta kan va för nåt...
Måste gå till botten me allt ;)

2008-04-28 @ 22:26:05
URL: http://majsan67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback