högsommar????

image2641


Shit vad varmt det är idag.... Var precis ute en tur på byn och det är riktigt varmt. Jag skulle kunna tippa på att det i solen är minst 25 plusgrader..... I skuggan är det 19....Jag är rent slut nu. Men det är såååå skönt med denna värme att jag blir rädd för kylan som ska komma.
Jag har faktiskt unnat mig några små saker idag =) Hittade faktiskt två par skor..... Var tvungen att ta dem när jag nu hittade några som passade. Jag har världens konstigaste fötter och nästan alla skor spänner och klämmer. Sen hittade jag en tunika som var jag =) Tvekade då den var lite dyr men tog den till sist....Den är sååå skön och 399:- är ju inte sååå mycket. Jag visar i ett senare inlägg. Ska ha kaffe nu =)

Tog förresten kameran med mig på promenaden... Skulle fota vårtecken. Men dumma jag glömde byta batterier =D

Kommentarer
Postat av: soffie

underbart det later da kommer jag hem helt ratt tid .Ha en bra helg.........sjalv ska jag flyga!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback