jobbedax....

image2689


Snart dags att kila till jobb...... Bara kasta i mig lite kaffe först =). Dottern och jag tog fika hemma i stället.... Skönare så och billigare ;)
Jag har länge glömt att beställa frisörtid till lillkillen som nu ser ut som värsta raggaren.... Fick visst en tid åt honom idag så nu hoppas jag att allt klaffar. Att han kommer hem från skolan i tid och att jag kan kila från jobb en stund.... Sen kan han bli snygg igen =). Men hu vad dyrt...... Jaja, kaffet var det ju =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går bra på jobbet :) kramen till dig! Ha en trevlig valborgs kväll

2008-04-30 @ 13:43:35
Postat av: LindaMarie

Ett TIPS!
Kika in och du får gratis LDB ansiktsprodukter på min blogg!
Gratis är GOTT :)

Postat av: majsan67

hoppas han blev fin i håret pojken... här har vi samma problem, fruktansvärt jobbigt att få sonen till frissan.

Men jag har bytt taktik, jag bokar ny tid direkt när han klippt sig, då är den liksom bokad och han kan inte protestera, för frisören har ju sitt jobb att sköta, behöver sina kunder så hon sen kan betala sina räkningar.... )

Då kan man ju inte va så hemsk att man vägrar gå dit ;)

haha...

2008-04-30 @ 19:11:02
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: sessan

Tittar in & önskar er alla en trevlig Valborg!

STOR kram

2008-04-30 @ 20:41:18
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback