lurad...



Oj, vad känslan kan luras..... Jag kan inte förstå att det känns som om jag gått upp flera kilo när jag i själva verket gått upp ett halv kilo senaste veckorna..... Visserligen gick jag upp fem kilo i vintras men det har man ju "vant" sig vid. Jaja, glad är jag... För då är det ju mindre att ta itu med =)
 Alltså startar jag på 68,5 kilo.........
Nu har jag varit nere och köpt frukost.... Bara väntar på att äggen ska koka sen blir det ägg och makrill =) Det tycker jag är gott. Passade på att inköpa två inspirationstidningar också =) Topphälsa och MåBra......

image2637image2638



Kommentarer
Postat av: Borthy

Du är ju smal som en sticka ju, alltså snyggt smal. Ska du banta? Hur lång är du? Jag ska snart börja med ett hälsosammare liv jag också, köpte också lite inspirationstidningar härom dagen men så mycket längre har jag inte kommit. Lycka till och må bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback