oj då....

image2667


God morgon mina vänner.... Vilken tur att jag alltid sätter klockan på ringning så himla tidigt. Idag försov jag mig 45 minuter =O. Men som tur är så ska inte grabbarna upp förrän sju =)
I går kväll fick jag en kommentar av
majsan67 om att även hon fick virusvarning. Hon sa åt mig att kolla i kodmallarna om något var fel. Vilken tur då att jag har fler än en blogg så jag kan jämföra för jag har ingen aning om hur det ska se ut..... I alla fall så hade det smugit sig in en mening som inte skulle vara där..... Var den nu kom ifrån. Rätt läskigt egentligen att det bara kan ändras sådär.... Nu vet ju inte jag om det var felet men vi får väl hoppas det.
Ja, idag är det måndag =) Kul va?


Kommentarer
Postat av: maskroser

oj oj inte bra men ha en bra dag och kramar från mej

2008-04-28 @ 06:42:47
Postat av: jayne

Oj... får kanske skaffa en till blogg...då???
Vilken mening var det...(kommer du ihåg..?)Hopaps du får en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback