ojojoj....




image2574


Som vanligt är det varmt och gott på balkongen ja =) Men små vita tussar skymmer solen emellanåt och då är det kallt sjutton ta mig....... Helt otroligt vad solen värmer ändå =O.
Nu vaknade minsann dottern =O Trodde det skulla dröja timmar innan hon kom upp....... Ska väl snart dra ut på byn och fotografera lite kuligheter och lite vårtecken för denna veckan blir det också...... Annars händer det inte så mycket här idag.... Ska mest vila för i morgon är det jobbedag igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket strul jag hade m blogg.se imorse :( kom ingen vart..när jag skulle kommentera så hände inte ett skit..så jag gav upp..nu hoppas jag det funkar bättre ;)
Önskar dig en kanon dag..solen är borta här idag..jag är glad bara det inte regnar eller SNÖAR :(

2008-04-19 @ 11:33:37
Postat av: Annsingen

Ja fy för Blogg.se du!
Ja det rä skönt när alla är hemma och har tid att vara det:))

Postat av: jayne

Hej
Visst är det skönt med sol!!! AHHHHHHH. Just nu är den lite i moln hos oss..men jag väntar....ger mig icke.
Kram på dej..njut nu av din lediga dag ordentligt

2008-04-19 @ 13:20:39
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback