otålig väntan....

image2555



Nu har jag bänkat mig i soffan..... Och tänker stanna här =). Eller ja, risken är ju rätt stor att jag måste resa mig emellanåt för att ta en cigg =/.
Mina dagar just nu består av otålig väntan..... Två saker väntar jag på och varje dag posten kommer hoppas jag att det kommit.... men nej då, inte än. Håll tummarna för att det snart kommer. Det ena är mina provsvar från de olika undesökningar och prover jag tagit..... Är nästan lite orolig att det inte visar något. Jag menar... Jag vill ju ha hjälp. Det andra jag väntar på är sonens gymnasieansökan....... Jobbigt att vänta. Eftersom han förmodligen inte lyckas ta sig in på ett vanligt program är väntan än mer olidlig.... Det vi har sökt till och vill att han ska komma in på måste man ha NPF-diagnos för att komma in på..... Det är ett speciellt IV-program. Men där finns ju inte så många platser och tänk om han inte tar sig in... Vad gör vi då????
Nu ska jag vila lite......



Kommentarer
Postat av: maskroser

det gör jag med EC hemkomst från sin semmester så hon får förklara allt det som hon har ställt till med ang mej och en arbkam.....

2008-04-17 @ 08:32:28
Postat av: Anonym

Usch ja....Jag hoppas du får dina väntade brev snart...att vänta är olidligt. Jag väntar på besked från Folksam ang rätt till försäkring för sonens dyslexi... har väntat 5 månader nu... otroligt.
hoppas du får goda besked i breven!

Postat av: Annsingen

Åh vad jobbigt att vänta! Här då man varit på magnetröntgen ringer doktorn upp efter någon dag och meddelar svaret.
Hoppas hoppas det går bra för sonen!
Vi hade problem med Pontus vi med sista året i högstadiet.Han fick ligga i som en tok för att få godkänt men till slut så....

2008-04-17 @ 08:50:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Hoppas du får dina provsvar snart... jobbigt att gå och vänta.
Hoppas även att sonen kommer in på skolan!
Kram!

2008-04-17 @ 09:17:40
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback