reklam...

image2450


En liten undran så här på morgonkvisten..... Hur många är det som över huvud taget tittar på reklamen på bloggar ni besöker? Det har ju blivit rätt stort det här med att tjäna pengar på sin blogg. Jag bara kom att tänka på det för att jag aldrig klickar in mig på reklam och för det mesta tänker jag inte ens på att där är reklam.... Fast ibland har folk rent för mycket och då läser jag inte ens bloggen för att jag blir störd av blinkandet. Men det jag undrar över är hur påverkbara folk är? Unga människor som företrädesvis läser modebloggarna..... Är de så lättledda? Kan de stora företagen verkligen tjäna pengar på att ha reklam i bloggarna? Jag blir bara så förundrad....... Är det bara jag som är konstig? Som inte ser reklamen........



Kommentarer
Postat av: Anna

Då är vi två!! Jag ser inte heller reklamen :) Läser bara det man skriver..
Hoppas ni har bra väder? Här är det samma skitväder som igår :( kram & ha en fin dag..

2008-04-08 @ 07:21:54
Postat av: Gabbi

Morning...long time no see...
Nope!! Jag klickar inte på nån reklam inte!!
Ha en fin dag!
Kramen

Postat av: Nilla

Hej
Nej jag har inte heller tänkt på reklamen ..ha de bra

2008-04-08 @ 08:17:20
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag tittar aldrig aktivt på reklamen men kan, precis som du, däremot bli irriterad och lämna en blogg om det är FÖR MYCKET reklam.

2008-04-08 @ 09:21:18
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Marra

Jag klickar mej aldrig in på reklamen. Vet inte varför, men det är inte lika lockande som reklamen på tv:n. För den faller jag för ganska lätt^^
Jag har ingen relam i min blogg och så vill jag ha
det :D

2008-04-08 @ 09:24:06
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Malin

Jag tycker det är sjukt störande med reklam, jag läser inte heller bloggar med mycket reklam. Blir bara så störd då. Men om det finns reklam i "lagom skala" så märker jag det inte ens typ.

2008-04-08 @ 20:27:34
URL: http://philura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback