slut i rutan....





image2509


Jag är totalt slut nu..... Varit ute på en lååång promenad med maken och det känns minsann i kroppen. Skönt väder var det i alla fall och jag hade tunn vårjacka på mig ( min rosa gamla, annsingen). Vi gick genom ett litet skogsområde och det var som en vit och grön matta av alla vitsippor som växte där..... Tyvärr hade jag inte kameran med mig,
så det illustreras med en googlad bild ;)
Nu ska vi sätta fräs på maten så vi hinner äta innan det kommer folk hit som ska titta på MFF-matchen med maken på TV. Då kommer jag att vara bänkad här i köket vid datorn... Kommer att finnas på MSN då =) Efter sex någon gång.....

image2510

Kommentarer
Postat av: nathalie

låter mysigt:)

2008-04-13 @ 17:04:20
Postat av: Jayne

hej hoppla

Är det mannen som driver dig eller är det så att det är mannen som inte hänger med i din takt???hmmm.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback