snart....




image2628


Duschad och klar inför eftermiddagens bravader...... Märkligt vad det känns konstigt i underbenen idag..... Igår hade jag jätteont i låren men idag har det flyttat sig neråt. Känns som om jag ska få kramp närsomhelst =O Sen somnar fötterna hela tiden också..... Nog gnällt. Jo, jag sticker och jobbar idag. Är ändå bara fyra timmar så det är nog ingen fara med det..... Känner mig ju inte så nere som igår. Sen ikväll är det jag och killarna som får roa oss bäst vi vill för än en gång spelar ju Malmö..... Detta eviga fotbollsmöget ;). Jaja, vi klarar oss =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jobbigt de där med kramper! vad jommar du som?

Postat av: maskroser

kram på dej hoppas din dag blev bra

2008-04-24 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback