sovit...



image2620


Oj, jag somnade visst i soffan......
Men hu, vad groggy man blir då man vaknar =). Känner mig egentligen inte bättre än innan men på något sätt tror jag att sinnet snart lättar. Jag menar.....Man kan ju inte gå och deppa ner sig helt. Nu värmer jag potatisbullar till stora killen och tror att jag minsann ska ha en själv =) Han kom förresten hem med ett godkänt på ett omprov idag =D. Han sa i morse att det var helt tomt i huvudet men då sa jag att så känns det alltid innan men att det man läst på ofta finns där att plocka fram. Och det gjorde det ju =) Han kom hem och såg så stolt ut........ Det är stunder då man blir rörd till hårtopparna.



Tack förresten för alla underbart fina kommentarer ni lämnat idag =) Det gör mig sååå glad att någon tänker på mig..... Förlåt om jag inte tackar alla personligen i era bloggar.....Orkar inte riktigt. Puss.....




Kommentarer
Postat av: Anna

Strunta i bloggrundan ;) är man slut så är man..ta det när du orkar..*kram* Hoppas du mår lite bättre nu?

2008-04-23 @ 15:52:14
Postat av: Åsa.S

Vännen... komut på msn nu så kan vi bestämma om vad vi skall boka! Så skall du se att det känns lite bättre också. Kram!

Postat av: ejmis

Tråkigt att du inte mår bra...Kram!

2008-04-23 @ 18:55:02
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Saknar dig på bloggen o msn... bokat o klart nu iaf.
Kram!

2008-04-23 @ 19:28:52
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Jayne

Hej på dej
Hur är det...????
Va kul att omprovet gick bra för sonen!!! Höjer mitt glas och tjoar lite tyst!!

Kram

2008-04-23 @ 21:21:12
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback