time to say good night....



Då var denna kvällen också slut...... Dagen började ganska tråkigt men slutade himla kul =) I morgon förmiddag är det dags att fara till skolan igen för ett nytt möte..... Dessa eviga möten. Men så länge det leder till något gott för sonen så står jag ut med det. De satsar verkligen stort nu i skolan för att han ska få så bra slutbetyg som möjligt nu när nian slutar...... Hoppas verkligen att han lyckas få betyg i kärnämnena. Jag är väldigt glad i alla fall att de tänker ge honom läxhjälp i skolan för att avlasta mig så mycket det går..... Läxläsningen är verkligen kämpig eftersom han hela tiden är ute i det blå. Han har tydligen lättare för att koncentrera sig på det i skolan.
På eftermiddagen sen i morgon är det dags att jobba....... Förresten ska de komma och byta ett köksfönster här i morgon också.... Allt på en gång =)

Sov gott mina vänner.....Puss

image2543

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God morogn! Bra han får hjälp!Hoppas det ordnar sej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback