tråkig kväll....

image2665


Hahaha... Varje gång jag ska skriva efter att sonen spelat WoW är datorn inställd på Numlock..... Kommer bara massa konstiga siffror och tecken =) Ser vansinnigt ut. Då är det bara att sudda och skriva igen.....
Ja, det har varit en tråkig kväll det här. Inget kul alls på TV och sonen hade som sagt datorn. Fy bubblan vad jag tycker det mest är tråkigt på TV nu för tiden..... Eller så är det jag som blivit allt mer rastlös och kräsen. Inte vet jag... Men jag vet att jag oftast inte orkar se något längre stunder.... Tack för reklampauser =) Nu är snart dagen slut och det är dags att inleda en ny vecka....... Kul va =). Dags för jobb och skola igen....Jippie. Nä, nu ska jag gå en bloggrunda =) Puss....

image2666

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Din dag verkar vara ganska lik min... Hade ju tänkt städa, men dammsugaren är trasig! En tråkig utgift.

Postat av: majsan67

men du, plocka bort den där knappen vet ja ;)
tänk va sura dom skulle bli då ;)

Ser att du fått nya besökare ;).. o förresten nu fick jag då oxå upp den där virusprogrammrutan när jag skulle klicka in mig på kommentarerna...

kan det vara så att någon kommit åt dina koder oxå, och lagt in nåt script?
kolla igenom det. För ett tag sen hade jag fått nån obegriblig kod i mall, som ställde hela bloggen upp o ner....
trist är det när det blir så, men det är helt klart en virusfil som dyker upp ...

sov gott i natt nu ;)

2008-04-27 @ 22:55:00
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: jenny

Natti =)

2008-04-27 @ 23:46:00
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning Raring!
Vissa kvällar är faktiskt urtråkiga!

2008-04-28 @ 05:06:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: ejmis

Morning Vännen!
Ha en fin dag, nu sticker jag på jobbet.

2008-04-28 @ 06:03:49
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anna

som här då..capslock hela tiden :( folk tror man skriker ...

2008-04-28 @ 07:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback