trött....




image2551


Jag är trött i kväll...... Har inte orkat kommentera någonstans men har varit inne hos er och hälsat på =). Det har varit en lugn kväll här hemma. Kom hem från jobb och fann lillkillen i vanlig ordning vid datorn... Ingen annan hemma. Jag satte igång med maten som blev potatisklyftor och korv..... Jag och sonen åt tillsammans sen hoppade han tillbaka en liten stund till datorn medan jag gjorde i ordning i köket. Stora sonen var hos kompis och maken och dottern på MFF-match...... En oerhört lugn slö kväll..... Kikat lite på Dr. Phil och sen städtanterna ;)
Förkylningen hänger sig envist fast i mig men är inte urjobbig... Men en rolig sak är att jag tydligen hostat jättemycket i natt så maken inte kunnat sova =) Det var därför han kokat kaffe till mig i morse.... han steg upp så tidigt att han hann med det........ Det konstiga är att jag själv inte vaknat =O Jag brukar aldrig kunna sova om jag hostar..... men tydligen är jag utmattad.



Kommentarer
Postat av: Jayne

Hoppas du kryar på dig.
Aldrig fel med kokat kaffe, som ngn annan kokat!!

Postat av: Åsa.S

Ha en fortsatt riktigt fin kväll!!

2008-04-16 @ 21:54:24
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Borthy

Låter mysigt att få kaffe på sängen! Fortsätt hosta är mitt tips :-D Kram

2008-04-16 @ 22:39:23
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback