trötter.....



Oj, vad trött jag är idag....... Blev kanske lite mycket ute i solen i förmiddags ...... Sen har det blåst ganska kalla vindar här idag och jag har promenerat ganska långt. Så allt det sammantaget bidrar nog till tröttheten. Nu bara slappar jag i soffan..... Maken och dottern är hos en vän och ser fotboll och sönerna är här och terrar mig ;). I morgon ska jag gå på en heldagskurs =(. Är inte speciellt road av det men " a girl´s gotta do what a girl´s gotta do".... Det värsta av allt är att min cykel är sönder så det blir väl en härlig entimmes promenad på morgonkvisten, för såklart ska det förläggas långt borta........

image2607



Kommentarer
Postat av: Mamma till en BAJAMAJA

Gonatt lilla stumpan...hoppas du får en god natts sömn! :D

många kramar! :D

Postat av: Jayne

natti natti... blir nog skönt med promenad imorgon!!!

2008-04-21 @ 21:51:15
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback