Blähä....



Känner mig ledsen..... Deppig. Tror helt enkelt att allt är för mycket nu.... Blir snurrig av allt jag ska hålla reda på. Sen blir jag ledsen av att jag inte kan få lillkillen att förstå att jag vill hans bästa. Han vill inte vara annorlunda och absolut inte ha några som helst hjälpmedel för sin dyslexi. Därför försöker vi kämpa med hans läxor på egen hand.... Han ska framförallt komma ihåg dem. Men när jag frågar var hans kalender är så har han ingen aning.... Men han vet ju sina läxor säger han... har ju skrivit dem i böckerna. Fast i nästa andetag kan han ju inte stava till vad han har i läxa.... Ändå tycker han att han är jättebra på svenska =O. Han är om möjligt mer snurrig än mig och kommer inte ihåg någonting..... Han kan minsann inte gå på särskild undervisning... nä, han måste ju läsa den där boken som han gör på de vanliga lektionerna....... Det värsta av allt är att denna kille just nu är inne i värsta tonårsperioden... Fruktansvärt anti-mamma.... jag är bara pest och pina och allt jag säger är skit......
Jag får alltså just nu ingen reda i något och tror att detta gör mig sårbar........ Ni märker ju själv att jag mest bara skriver nonsens utan mening och innehåll...... Får absolut ingen reda i huvudet ens för att skriva om min vardag =O



Kommentarer
Postat av: majsan67

men stopp o belägg. Finns det verkligen inte NÅGON enda människa som kan lasta av dig lite? Du kan inte hålla reda på och sköta allting själv.

När ska DU få tid över till DIG, och framförallt när ska du få vila nån gång???



Det här går inte, du måste bli avlastad snart..



Styrkekramar till dig

Postat av: ejmis

Kan du inte få någon hjälp snart??!!

Styrkekram!!

2008-08-26 @ 23:01:03
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

En stor kram till dig!

2008-08-26 @ 23:12:15
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Du kan ju inte alltid finnas där för honom...

Kram!

2008-08-26 @ 23:21:51
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Jag kanske borde veta...vad är det för ålder på dina grabbar?

2008-08-27 @ 08:01:00
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback