Denna eviga väntan..


Jag var ju hos läkare i mars.... Tog lite prover och så. Blev ju då också skickad till magnetkameraundersökning. Svaret på MR-undersökningen fick jag ju och det var utan anmärkningar. Men jag har aldrig fått svar på blodproverna. Sen har jag glömt att ringa och när jag ringt har jag inte haft tid att sitta i värsta längsta telefonkön. Sitter just nu i kö och efter 20 minuter har jag bara flyttats ner två steg i kön. Fasiken alltså.... Skitvårdcentral.


Jag gav upp......
När jag efter 40 minuter fortfarande inte kommit längre.....
Hoppade in i duschen i stället.
Gör ett nytt försök nu =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du kommer fram snart... och att svren är bra.

Sen får du allt kräva fortsatt utredning!

Postat av: ejmis

Håll ut! Klart du måste få svar!

2008-08-06 @ 11:51:17
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback