Det var det...


Nu är jag hemma igen från jobb och sitter och käkar lite lunch..... Det var lite väl lugnt på jobb idag. Nästan lite tråkigt. Längtar till allt sätter fräs som vanligt igen =). Jag gjorde tabben att ta på mig en kort kjol idag.... Visserligen med leggins under, men den stannade ju inte på plats precis när jag gick till jobb =O. Avskyr när kjolen blåser upp..... Hehehe..

Nu ska jag ägna en stund åt att ändra om lite prylar här hemma.... Fick en liten bokhylla av brorsan häromdagen och tänkte pryda den lite =) Kul kul.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha ja..hopplöst när den åker upp ;) du får tänka på trafiken gumman..karlarna kör väl i diket i rena förtjusningen :)

Hoppas du har det bra..kramelikram!

2008-08-05 @ 14:55:51
Postat av: Anneli

Hej min vän



Hoppas allt är bra med dig. Här är allt okej. Jag skulle vilja be dig om en tjänst. Det är nämnligen så att min tvilling syster har nyligen skaffat sig en blogg. Och nu undrar jag om du kan göra en ny bloggdesign till henne????



Tacksam för svar



Din vän smoggen

Postat av: vivan

Va,kul att göra lite nytt...ha så kul med hyllan! kramiz:)

2008-08-05 @ 18:41:32
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Haha, kul med en "Marilyn"!

Ha en fin kväll!!

2008-08-05 @ 19:29:24
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback