Det var gott...



Hahaha... Det var meningen att bullarna skulle vara till frukost i morgon men såklart var jag tvungen att servera dem till kvällsmaten =) Korvgryta, ris och nybakade bullar..... gott. Fast där är kvar till frukost med......
Sitter här och tittar på Idol 2007 på TV 400.... Av en alldeles speciell anledning som vissa av er vet kunde jag inte se det förra året så det är kul att se det nu =)
Förresten kom jag på innan att jag börjar jobba sju i morgon bitti..... Det betyder att jag måste stiga upp halv sex =O. Jaja.... Ni undrar =) Jag behöver en låååång startsträcka för att funka ;) Kaffe och datortid först.......


Update...... glömde ju säga att jag ätit chokladpudding med vispgrädde =) Mmmmm....... Har säkert gått upp fem kilo i helgen ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Svar: Ja, vi bo ju hellre som vi gör, litet o billigt , har en billig bil osv... och har råd att resa...



Gott med bullar till kvällsmat! =)

Ha en fin kväll!

Postat av: Anna

Chokladpudding gaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

2008-08-17 @ 23:14:36
Postat av: ejmis

Chokladpudding...det var evigheter sen!!!

2008-08-17 @ 23:21:45
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback