En sådan dag....





Lite lätt uttråkad och alldeles genomsvettig är jag..... Var iväg och handlade innan men det är så varmt att det bara rann av mig. Men nu är det i alla fall gjort. Har egentligen en sådan dag då jag nog inte har så mycket att skriva om här.... Känns ganska tomt inne i huvudet =). Men det gör väl inte så mycket för folk gör säkert annat ändå idag än sitter här och läser..... Just nu är det skittråkigt här. Väntar bara på att brorsan och hans sambo ska komma.... Fast rätt kul är det att kunna stå på första parkett och kolla in alla stolliga människor som är på marknaden =) Går in emellanåt och ställer mig i fönstret för att kika lite..... Hehehe......
Vad gör ni idag då?


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja herregud om du bara visste vilka det var ;) då skulle du smälla av..du har säkert vart in hos nån av dom..en sak har jag lärt mig iallafall...i dom lugnaste bloggvattnen går dom största fulfiskarna !

2008-08-09 @ 12:37:23
Postat av: Åsa.S

Jag har just vridit ur mina kläder efter en cykeltur... det var fint när jag cyklade in till stan... men sen kom regnet. REGNET...

Postat av: Ann

Hoppas ni får det underbart!

2008-08-09 @ 15:45:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: sessan ❤

Lyllosar som har det varmt!! Här har det spöregnat i eftermiddag :(



Njut kvällen & hoppas den blir lite roligare hi hi



KRAM

2008-08-09 @ 21:28:00
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback