......

God morgon eller inte....... Öppnar datorn och har fått ett jäkla spionprogram =O. Skit, skit, skit......... Antivirus 2009 heter det och det blockerar hela jäkla tiden sidor för mig. Var fan kommer det från???? Det var lite segt på blogg.se i går kväll men det funkade ändå..... vet inte vad grabbarna har pysslat med sen jag gick och la mig. Just nu försöker jag scanna datorn med Spy hunter.... men jag vet ju inte om det går att ta bort skiten med det. Brukar ju vara så med gratisprogram att de inte tar bort skiten...... Gaaah..... Blir tokig.



uppdaterat 9.40.
Såklart måste man köpa det jäkla programmet för att det ska fungera....... nu kommer jag inte ens ut på nätet med laptopen. jag blir alldeles desperat........... vad fasiken ska jag göra??
när jag gick in för att försöka göra en återställning av datorn så har detta jäkla virusprogram tagit bort varenda återställningspunkt..........



Kommentarer
Postat av: Helena Vile´n

Åh nej!!! Fan va jobbigt med idioter som orkar hålla på med virus å skit!!! Hoppas det löser sig.

Postat av: Anna

Fan va trist alltså-hoppas du fixar till det?

Pözz

2008-08-19 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback