Fattar ingenting...



Jag sitter här och läser bloggar....... Men jag är så tom i huvudet att jag inte vet vad jag ska kommentera =O. Känner mig så taskig på något sätt....... Jag fattar ingenting??? Jag som älskar att blogga och kommentera..... Totalt slutkörd i både kropp och knopp just nu. I morgon förmiddag får jag som tur är ett par timmars ledigt innan jag måste jobba och sen direkt efter jobb är det föräldramöte på sonens gymnasieskola...... Full rulle från ett till sena kvällen med andra ord.
Jag kommer säkert snart tillbaka i blogglandia med förnyade krafter =) Och jag vet ju att jag har världens bästa bloggkompisar som stannar oavsett.... Det märkte jag ju förra sommaren om inte annat =) Då bloggade jag inte på en hel månad och ni fanns kvar när jag kom tillbaka...... love you ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Klart vi är kvar! Ibland har man varken ork eller lust att blogga och kommentera! Fullt normalt!

Postat av: majsan67

men du, så är det ibland. Ibland orkar man bara inte, och ibland har man inte tid.



Jag har själv inte haft orken att blogga runt det sista. Men precis som du skriver, vännerna finns ju kvar ;)

man måste ta hand om sig själv oxå.

Läste längre ner att du ska få remiss till utredning ;) hoppas verkligen inte det tar allt för lång tid. Det är egentligen först då som man börjar förstå sig själv riktigt. Eller ja, åtminstone så VET man vad det beror på, och det är liksom lättare att börja jobba med sina svårigheter.



Det låter i alla fall som du måste börja ta det lite lugnt, innan du rasar ihop. Så mycket smärta och trötthet måste du lyssna på.



Kraam till dig

2008-08-26 @ 06:39:38
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon!



Ta den tid du behöver. Vi alla kan behöva en paus ibland.



Kram

2008-08-26 @ 06:48:12
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Ser det får den här vinkeln, om du tystar en stund så ser du vilka som saknar dig.

Det kan vara skönt för självkänslan att även om du inte kommenterar så är du läst.Jag läser...



Hösten är här och skolorna är i gång , så vad mer kan det bli? Tomt i bollen är en små sak...

2008-08-26 @ 08:00:08
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback