Försäkringskassan....



Hahaha.... Denna evinnerliga pappersexercis. Fick idag besked från försäkringskassan om att jag får flerbarnstillägg för två barn =O. Men hallå..... Jag har ju skickat in alla papper om att alla tre fortfarande går i skolan. Ringer för att kolla upp det. Nä, då finns inte mellankillen med... Något litet fel har tydligen smugit sig in i vad jag skrivit. Men inte sjutton kan de meddela mig det.... Nä, allt för att de ska slippa betala ut pengar..... Grrrr.
Passade på att fråga om vårdbidraget också..... Nä, det syntes ingenting där om att jag sökt något sådant =O. Men det behöver inte betyda att något är fel säger tanten...... Handläggaren ska tydligen ringa mig..... Har två dygn på sig från nu..... Alltså arbetsdygn. Det var ju i februari eller mars jag skickade in ansökan om det.... Blir så trött.......

Kommentarer
Postat av: My

Är inte förvånad, Försäkringskassan är en väldigt speciell myndighet...

Postat av: Lillaviola

Har du blivit av med ett barn? Hur gick det till?

Man får aldrig bli förvånad på f-kassan. Man får bli skit sur...



Ha trots detta en skön helg!

2008-08-15 @ 13:31:35
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det är helt otroligt!! =/



Ha en bra kväll! =)

2008-08-15 @ 18:53:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag skickade in om fortsatt ansökan om aktivitetsersättning i januari.. Jag har fortfarande inte fått svar och jag börjar skolan den 1:a september

2008-08-16 @ 11:28:50
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback