Go´afton



Äntligen kan jag sitta ner i soffan och slappa =)
Innan jobb idag var jag ute och rände på byn.... Fick tag på lite tyg som jag ska sy överdrag till sofforna av. Sen var det jobb ett par timmar..... Direkt efter jobb kilade jag hem och hämtade lillkillen. Vi tog sen bussen till City gross där han skulle handla ett Playstation 2 för sina födelsedagspengar...... Det blev en snabbvända för att ta bussen tillbaka igen. Nu har jag precis ätit köttfärsbiffar och keso =) Väntar på kaffet......
Nu har äntligen båda grabbarna fått det de velat ha i många år...... För egna pengar =) Så nu har jag förhoppningsvis tillgång till laptopen oftare ;) Hehe...


Kommentarer
Postat av: Ann

Japps! Har aldrig gjort det själv bara ätit borta!

Postat av: Ulla

Smart drag att köpa ett spel åt sina barn för att ha laptopen ifred L

2008-08-28 @ 20:33:09
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback