Gröt och lugn....



Nu har jag fått i mig lite havregrynsgröt till frukost =) Ska nu göra ett allvarligt försök att stressa av.... Känner mig fortfarande alldeles uppjagad. Men nu har jag lägenheten helt för mig själv ett par timmar så kanske kan jag bara njuta nu då.....
Gud, vad jag hade glömt dessa morgnar =O. All stress och att behöva vara precis överallt på samma gång eftersom grabbarna inte har koll på något...... Jag får ändra strategi helt enkelt. Har alltid avskytt att behöva planera kvällen innan eftersom mitt huvud har svårt att fungera på kvällen men jag måste börja med det... Lära killarna att själv lägga fram det de ska ha på sig och ha med sig. Får väl se om vi lyckas....
Nu är i alla fall sonens kläder rena så i morgon blir det väl lite smidigare.......



Kommentarer
Postat av: Görel

Lite rökelse och avslappningsmusik kan jag rekommendera:)

Postat av: Lillaviola

Känns som det du beskriver är mitt liv!

Jag har idag varit och köpt magnettavlor där viktiga kom i håg ska stå för barnen.

Jag vill vekligen skippa kaoset på morgonen...

JAg sitter själv och först 14.30 blir jag "störd". Då kommer dottern hem.

Snacka om LYX! Ensam och datorn är MIN!!!!

2008-08-21 @ 13:06:37
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback