Här igen...



Har ägnat dagen åt mig själv =) Färgat håret har jag gjort... Lite lätt rödtonat med röda slingor.... Blev faktiskt bra =) Sen har jag rakat mig och skrubbat mig innan det blev en dusch och sist insmörjning..... Så nu är man fräsch och redo för en ny vecka. Sitter nu och slappar i mjukisbyxor...... Myspys =)
Snart dags att dra igång matlagningen.... Ska göra en stek i ugnen idag och till det ha ris, brunsås och svart vinbärsgelé.
Hiskeligt trött och seg känner jag mig idag och just nu lite darrig..... Fick nog ett blodsockerfall. Dags att få i sig ett litet mellanmål kanske.
Senare i kväll ska jag ge mig på och fila ner mina naglar.... De har blivit för långa nu och är bara i vägen.....
Vad har ni hittat på för något idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har varit och hälsat på ett par kompisar i deras kolonistuga där ute vid stadion (minns ej vad det heter....) och nu är vi i Lomma hos Willes syster och ska käka lite Tacos:)

Skönt att solen hittat hit;)

Postat av: Anna

Jag har gjort detsamma som du..förutom att färga håret :)

Maten låter smaskens..

2008-08-24 @ 19:09:04
Postat av: Sophie H

Cool text!

2008-08-24 @ 20:39:19
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

"Sköna Söndag" är bra... hoppas din kväll också varit bra!

2008-08-24 @ 22:03:55
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: sessan ❤

Ohhh vännen, det låter helt FAB med kropps behandlingar de luxe!!

Själv har jag bara kört katt vasker sedan onsdagen här på campingen så i morgon när vi kommer hem är badet mitt i flera timmar ;)



Skickar massa kramar till dig & hoppas blogg lusten kommer tillbaka snart, men det är valdigt lov att ta sig en liten pause ibland ;)



PUSS PUSS PUSS

2008-08-24 @ 22:32:31
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback