Hej och hå.... farbror blå ;)


Då var kvällsmaten också avklarad.... mmm, vad gott det var =) Fläskfilégryta i ugnen..... Hittad
här . Nu är snart kaffet klart....
Besöket idag gav mig nog inte så jättemycket får jag väl säga..... Jag skulle vilja prata mer om mig och hur jag mår men det koncentrerades mer på sonen. Vi bokade en ny tid så får vi se sen.... Kanske skulle jag gå hos en kurator som är helt fristående från allt detta.
Ja, vårdcentralen fick jag såklart inte tag i..... Och att be dem ringa upp är så svårt då jag springer och far hela tiden och har inte tid att vakta telefonen..... Vi får tyvärr ingen exakt tid. Så i morgon är jag på det igen innan jobb =).



Kommentarer
Postat av: ejmis

Det receptet ska jag testa.

Säg till att du vill ha en egen kontakt nu direkt, väntetiderna du vet...=/

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback