Hemma en vända...



Idag gick det bra hos psykologen..... Fick pratat en del om mig själv. Hur jag är och hur jag alltid ställer till det för mig. Hon sa att de kan remmitera mig till vuxenpsyk för utredning =). Hon tyckte nog att jag hade en del drag lika med sonen. En utredning på mig själv är min största önskan. Inte för att få en massa hjälp utan för min egen självkänsla. Jag har alltid känt mig så udda och oftast hatar jag mig själv och hur jag är. Så även om det tar år innan jag får komma till för en utredning så får jag i alla fall hjälp att ta mig dit =) Känns så skönt.....
När jag skulle hem och satt på stationen fick jag sällskap av sonen som slutat skolan..... Så vi kom just hem tillsammans... Nu lunch och kaffe och sedan jobb.






Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad skönt... det skulle nog vara nyttigt för alla.

Ha en fin kväll!

Postat av: Camilliondollar Baby

Va bra för dig att det går som du vill.



Kram

2008-08-25 @ 19:34:47
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback