Ingen ände...



Eländet bara fortsätter här hemma ;) Nu är båda grabbarnas WoW-acount hackade...... Någon hade ändrat deras lösenord och gått in och deletat det mesta de hade där...... Massa sura miner. Vet inte om det är spionprogrammet som gjort det men nog är det lite misstänksamt.
Annars hann jag med det jag skulle idag..... Rusade till banken en kvart innan de stängde och sen några andra ärenden..... Duktiga jag =)
Kontaktpersonen på lillkillens skola hörde av sig idag också.... Ville höra hur sommaren varit och berätta lite vad de tänkt sig. Jag sa att sonen och jag diskuterat igenom saken och att jag vill ge honom ett par veckor att visa att han klarar sig själv vad gäller att komma ihåg läxor och annat...... Klarar han inte det så får vi ta till andra strategier. Så nu håller vi tummarna =)
Till kvällsmat blev det latmanskost idag...Pulvermos och färdiga köttbullar.... Det är gott det med =) Nu slappar jag i soffan med mitt kaffe.....


Kommentarer
Postat av: Ann

Nämen kära nån vilket trassel!

Postat av: sessan ❤

Dom där online spelen är ett rent helvete!!

Killarna här spelar div online spel & resultatet är att dom måste ta recovery på maskinerna 24/7....

Vår pc som är lika gammal som dems egna har aldrig haft problem, så det kommer ju helt enkelt av att dom är inne på suspekta sider på webben.



Förstår absolut din frustration som delat dator med kidsen.

Få dom till att börja jobba extra & skaffa sig eget utstyr om dom inte kan sila ut vad som är säkra & osäkra sidor!!



Skickar många stora kramar till dig hjärtat kram



p.s jag går i stora planer om att klippa av mig håret, men tack för komplimangen sötnos d.s

2008-08-19 @ 19:52:46
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Anna

Ja jag avundas dig inte :( fan vilket helvete..

Mos & köttbullar-mums!

2008-08-19 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback