Inget kul....



Vilken skitdag..... I morse var det jättefint väder här med strålande sol och jättevarmt. Nu är det ett minne blott ;) Trött och sliten är jag och jag har bannemej ätit hela dagen.... Rent för mycket. Tycker inte alls om när jag får sånt sug........ Har man en gång varit rejält överviktig så är man extremt rädd att hamna där igen.... Och sådana här perioder är jättesvåra att sätta stopp för. Inte mår jag bra av det heller.... Halsbränna =(.
Nu ska jag röja lite här sen handla.... Laga kvällsmat som blir stuvade makaroner.... Sist ska jag slänga mig i soffan och stanna där resten av kvällen =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har blitt bjuden på en massa lösgodis idag bläääk ont i magen nu :(

Det värsta är att jag vet en person som ser ut som kvinnan på bilden...du vet att jag undrat varför man låter det gå så långt?

Du är lååååååååångt därifrån gumman,men det sätter sig i hövve tror jag...

2008-08-18 @ 16:38:44
Postat av: Åsa.S

Jag har ju sagt till dig att du inte får lägga ut bilder av mig utan att fråga!

;P

Ha en fin kväll!

Postat av: sessan ❤

Usch, det låter som du inte har de så bra just nu söta!

Skickar massa miljoner tröst kramar till dig & psssst, när du orkar & är i humör kanske du orkar en utmaning eller en reflektion hos mig!?



Kanske det är just denna du behöver nu??



Puss bästa hjärtat

2008-08-18 @ 22:01:26
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback