Inspiration....



Sitter och kikar in i lite olika bloggar som visar dagens outfit...... Blir så inspirerad. Ja, nu är det inte bland de unga flicksnärtorna jag blir inspirerad utan i 30+ bloggar...... Ibland blir jag så sur på mig själv som hela tiden känner mig så tjock. När man sen ser kvinnor som är kraftigare än jag som är ursnygga och inte drar sig för ett skärp i midjan. Men om jag tittar på dem varje dag så kanske jag lär mig =).
I alla fall så blir jag inspirerad att hitta min stil..... Eller, jag har ju en egen stil.... Jag klär mig i det jag trivs med och helst svart då ;). Men jag vill gärna hitta en mer utpräglad stil..... Älskar det romantiska fast enkla lite hippieliknande. Inte en massa rysch och pysch men gärna lite blommor och rosa....... Förresten tycker jag att den snyggaste färgkombination som finns är svart med ljusrosa =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag började använda rosa när jag fyllt 40...he he nån undermedveten kris :)

Svart & rosa är snyggt!

2008-08-17 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback