Konstant regnande....



Japp..... Här har det bannemej ösregnat exakt hela dagen =(. Inga små mängder heller....... Verkar som om det drabbat hela skåne. Vi körde ner en sväng till Malmö idag och hela vägen regnade det. Blåst har det med gjort.
Vi gick en sväng på Malmöhus slott..... Det är alltid trevligt =) Enda smolket i glädjebägaren var väl att alla andra också hittat dit. Det bara vimlade av småbarn och deras föräldrar....... Kan vara ganska jobbigt när man själv växt från småbarnsåren ;)
Nåväl.... En trevlig dag blev det ju trots att man blev genomsur av att stå ute i en minut =)
Snart dags att sova och sen är jag ledig i morgon efter tio.... Ska bli skönt för nu är jag totalt slutkörd.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy bubblan vilket väder vi har här nere i söder just nu...PRECIS som att vara hemma i Borås!!!;)

Ska du ner till stan nå mer kanske vi kan ses på en kaffe? Vi åker hem Tisdag.

2008-08-23 @ 22:23:35
Postat av: Åsa.S

Trist med regn... här har vart riktigt bra väder i dag faktiskt... och vi kom ut till slut...

Postat av: Helena

(Den sista kommentaren var från mig)

2008-08-23 @ 22:24:17
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det var min systersons bästa kompis. Vars tjej fixade mitt hår till bröllopet.....:(



Vi får ta en fika nästa gång vi kommer ner? Då kan vi organisera det lite mer...;)

2008-08-23 @ 22:37:29
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback