Nackont och värme....


Nä.... Något regn har vi inte fått än. Men just nu är det en hel del moln där uppe..... Varmt och vindstilla är det. Jag har värsta ont i nacken och jag vet vad det beror på.... Jag "tuggar" heeela tiden med käkarna. Dagarna i ända.... Det har gått så långt och hållit på i så många år att min underkäke skjuts fram och jag kan inte slappna av tillräckligt mycket för att få den i rätt läge.... Det har varit värre ett par dagar nu, så till den milda grad att jag känner hur spända musklerna är i ansiktet... Kanske inte så konstigt att nacken är alldeles stel nu.
Jag hittar helt enkelt inte avslappningsknappen utan kroppen går i ett konstant spänt tillstånd... Skitjobbigt. Ibland när jag ligger på rygg så känner jag jättetydligt hur fel käken är för det liksom "täpper" över luftstrupen så jag får svårt att andas... Vet inte hur det ska gå att sluta..... Men,men...Jag överlever som ni vet alltid =)
Annars har dagen gått sin gilla gång..... Lillkillen har suttit vid datorn så jag hade föga chans att sitta där =). Jag gjorde ett tappert försök vid en stationära men den är trööög och jag har inga favoriter sparade i den. Så jag har gjort annat i stället =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Har du ringt till vårdcentralen i dag då?

tittar strängt

Postat av: ejmis

Säger som Åsa...!!

2008-08-07 @ 22:06:14
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback