Trött jag blir....


Latmasken A.....;)

Inte förrän nu har jag fått tummarna loss att göra mig i ordning..... Bara sitter på häcken hela dagen och gör så gott som inget. Vad är jag för en slöfock???
 Men nu är jag i alla fall på G......
Ska kila ut ett par ärenden och sen hem och röja..... Tänk, jag har haft hela denna dagen på mig och har inte gjort något =O. Här ser ju ut som "kom och hjälp mig dö"....... Jaja, det straffar sig att vara lat.... Det försvinner inte av sig själv så det blir att ägna kvällen åt det i stället =)


Men vaaa...... Fy vad jeansen stramar =(


Kommentarer
Postat av: stephie

men om det inte blir dyrare än 600, betalar du den sålänge till mig då? över det tar jag inte. kanske 700, men inte mer liksom. så om det blir 700 eller mindre, kan jag låda det av dig då?

2008-08-15 @ 16:45:36
Postat av: Micaela

Dina bilder är ganska talande.. Undrar så vart du får tag på dom.



ja, jag hoppas verkligen att jag får svar. Men jag har skickat arga brev i massor som de måste läsa och jag har ansökt precis om allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback